Alla inlägg under oktober 2012

Av mickis-pysselkrypin - 7 oktober 2012 17:15

Igår var det dags för träff med pärltjejerna här i stan igen.....o lika trevligt som vanligt, dock var vi något färre än vi brukar vara då många var på Pärlträff i Täby o annat. Hoppas dom hade lika trevligt som oss.

Fick 3 beställningar på kort.....känns så roligt att man vill ha saker som jag gjort.....bra egoboost det där *ler*


     


Fick ytterligare ett par gjorda också, bland annat årets första julkort =)


     



Min nya grej har blivit att göra kort med matchande kuvert till....jätteskoj =)


De här träffarna är ren påfyllning av positiv energi för mig.......kreativitet, socialt, trevligt, mysigt och skojigt. Underbara tjejer allihopa.


Skulle egentligen ha tillbringat helgen i Karlstad med 100 andra pysseltokar på mässa och träff men tyvärr så fick jag nytt schema och då även jobbarhelg, så det sket sig rent ut sagt. Fick dock en liten dos ändå igår som jag kommer leva på ett tag ändå =)  Hoppas vi får vårt nästa schema snart, så jag kan börja planera "julstugan" som jag ska ha framåt nov/dec nån gång....en heldag med bara jultema. Mysigt!


Ha det bäst alla.....på återseende!

// M

Ovido - Quiz & Flashcards