Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Stockholm Scrap and Pearl 2014

Av mickis-pysselkrypin - 11 april 2013 09:12

Om ganska precis 11 månader är det dags igen......Stockholm Scrap and Pearl 2014.


Europas stösta träff för både scrappare och pärlare, missa inte detta!


Mitt förra inlägg handlade om träffen som var förra helgen, läs gärna och titta på lite bilder =)


För anmälan och mer info, se bloggen för eventet:


http://stockholmscrapandpearl.wordpress.com/



    





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mickis-pysselkrypin - 6 januari 2014 22:45

   ....lääääääääänge sen jag la in nåt här märkte jag. Dags att få igång bloggandet igen =)  Har inte varit så jättepysslig på sista tiden, men lite tavlor och kort har det blivit då och då. Gör ett samlat inlägg med sånt jag fått ihop sen sist: ...

Av mickis-pysselkrypin - 15 maj 2013 14:16

I söndags invaderade jag och dotra köksbordet....rev fram en massa pysselgrejer och påbörjade projektet vi är med i där vi ska göra 30 ATC:er till ett storbyte om lite drygt en vecka =) Bilder på det kommer när dom är färdiga.     Jag är ocks...

Av mickis-pysselkrypin - 15 april 2013 22:44


Har varit ledig idag och ute bara regnade det, heeeela dagen.....så jag passade på att plocka o fixa med pysselgrejerna och att styra upp lite bland mina stämplar. Skönt att ha det gjort.....har lite kvar, men det får jag ta imorgon.   ...

Av mickis-pysselkrypin - 15 april 2013 09:05

Hittade en ny pysselutmaning idag som jag ska hänga på....som varar i 1 år framöver med start 5 maj =) Ett 52-veckors projekt med att göra en Smashbook =) Mycket klippa och klistra blir det....uppdaterar vartefter här sen =) *rotar  letar v...

ATC

Av mickis-pysselkrypin - 14 april 2013 21:30

Min nya grej i pysselvärlden är det här med ATC.....så himla skoj och inspirationen bara flödar nu =)  ATC = Art Trading Card Kort/bilder man gör i storleken 2,5 "  x  3,5 " - det är den enda regeln, sen kan man göra dom precis hur man vill, i vilket...

Skapa flashcards