Alla inlägg under april 2012

Av mickis-pysselkrypin - 22 april 2012 20:17

Scrap-Perra.se fyller 2 år och det firades hela dagen igår med ett stort gäng trevliga pysslare, god mat, fika, roliga tävlingar och shopping i butiken. En mycket trevlig dag som jag åkte iväg på med 2 goda vänner.


Var med i 3 av utmaningarna för dagen......vann inte, men är supernöjd med resultaten och hade superskoj och det är ju huvudsaken =)




     

Av mickis-pysselkrypin - 9 april 2012 20:00

Svensk Scrapbooking kör med nånting som heter "3 favoriter" just nu........det innebär att medlemmar får 3 av sina favoritalster med på framsidan på deras hemsida för några dagar.

För ett tag sen fick jag en förfrågan om jag ville delta och självklart ville jag det.....det är ju en ära att få ha några av sina grejer man gjort att synas där =)

Idag är det min tur.....o dessa valde jag att visa upp:


    Gåva till min svägerska och hennes man från deras dag


    LO från Halloween 2009. Barnen på väg till farmor och farfar på årliga häxmiddagen =)


      Grattis kort gjort mars -12

Av mickis-pysselkrypin - 4 april 2012 20:00

Idag var det dags för årets påskkortsmakeridag........fram med alla grejerna och sen bara gå loss och börja skapa =)  Som vanligt ska katten Busan vara mitt i smeten när vi pysslar =)




 

Skapa flashcards