Alla inlägg under september 2011

Av mickis-pysselkrypin - 25 september 2011 07:03

   Var på en underbart trevlig dag och kväll tillsammans med ett stort gäng pysseltjejer igår.....här kan vi snacka påfyllning av positiv energi och det är nåt jag verkligen behövde =)


Fick bra mycket gjort, trots en del fika, mat, prat och kik på alla fina grejer....5 kort och 2 LO tror jag det blev =)


                

Av mickis-pysselkrypin - 11 september 2011 09:43

Vi håller på med projekt ommöblering här, vilket innebär att jag kommer få ett halvt rum som pysselutrymme istället för en sekretär i köket och köksbordet att hålla till på...vilket gör att jag aldrig kommer till skott eftersom jag då måste planera mitt pysslande på ett helt annat sätt.


Nu har dottern kommit på att hon vill dela rum med sina två bröder, så då tar jag och gubben hennes gamla rum till data- och pysselrum.....åtminstone så länge hon inte vill ha sitt eget rum =)


Ska bli underbart att få mer utrymme.....så sen ska här börja skapas ordentligt =) I dagsläget blir det mest att jag gör ett kort till specifika tillfällen eller när jag är på träffar.


Så idag ska jag påbörja ommålning av rummet och att flytta över mina grejer från sekretären till en byrå som står därinne redan *gillar*


Kommer nog lite bilder så småningom, när vi kommit igång ordentligt och naturligtvis sen när det är klart =)



//M

Av mickis-pysselkrypin - 10 september 2011 22:19

                   

Av mickis-pysselkrypin - 10 september 2011 22:14

                     

Av mickis-pysselkrypin - 10 september 2011 22:00

                                         

Av mickis-pysselkrypin - 10 september 2011 21:56

  


 Min första LO som jag gjorde på en kvälllskurs hos ingifta svägerskan i Norberg =)

Av mickis-pysselkrypin - 10 september 2011 20:40

Har tidigare bloggat men tappat sugen efter ett tag......nu blir det en enbart för mitt pysselintresse....dels för att ha allt samlat på ett och samma ställe + att jag hänger runt på en del forum och så där man ofta delar med sig av sina alster för inspiration, utmaningar osv.


Jag håller mest på med papperspyssel...kortmakeri och lite scrapbooking. Har börjat åka på träffar med andra samt anordna mindre träffar själv för mig och mina kompisar =)


Återkommer med bilder på sånt jag gjort hittills lite senare =)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards