Alla inlägg under maj 2012

Av mickis-pysselkrypin - 19 maj 2012 00:11

I onsdags var jag iväg o pysslade lite med pärltjejerna igen.....trevligt som alltid, men jag hade himla svårt att komma igång. Svårinspirerad kan man ju säga....fick klart en beställning på ett 20-årskort (som jag glömde fota) och fick ett kort färdigt.  Alltid nåt =)



 

Av mickis-pysselkrypin - 10 maj 2012 21:05

Vill bara tipsa om ett jättestort event som går av stapeln i april nästa år:


STOCKHOLM CITY SCRAP & PEARL EVENT 2013 - Ericsson Globe ANNEXET


http://stockholmscrapandpearl.wordpress.com/information/


En gemensam träff och mässa för både scrappare och pärlfolk, plats för ca 1000 pysslare varje dag.


Jag och flera av mina vänner har anmält oss och kommer att vara med en el. båda dagarna. Längtar redan =)


Det ska bli så skoj att vara få vara en del av detta arrangemang.


Tack Fia & Peter för initiaivet!!!!!  



 



Häng på du med!!!  




Av mickis-pysselkrypin - 10 maj 2012 20:49

Svensk Scrapbooking har dragit igång "Livet som scrappare", vilket innebär att vi medlemmar kan skicka in bilder som har med pysslandet att göra......man får sin bild publicerad på förstasidan på svenskscrapbooking.se


Idag kom en av mina bilder med och det känns så jätteskoj!!!!

Det är en bild från påsken, när jag och barnen drog igång årets påskkortsmakeri........en härlig blandning av barn, pysselgrejer och familjens katt Busan som alltid tycker att hon ska vara med =)



 

Ovido - Quiz & Flashcards