Alla inlägg under juli 2012

Av mickis-pysselkrypin - 20 juli 2012 17:25

Dottern har fyllt 9 år och ska ha kalas för sina tjejkompisar nästa helg. Idag har vi suttit och pysslat ihop inbjudningskorten som hon sen varit och delat ut =)

 


Det blir pyjamasparty med tacobuffé + filmmys med snacks =)


Jag och ett gäng brudar, ska bli roligt att fixa....och vara med på  =) Lär väl skaffa mig en pyjamas till dess då ;)



//M

Av mickis-pysselkrypin - 20 juli 2012 17:20

I söndags hade vi pysselträff hemma i vår lokal igen.....tror vi var 10-11 stycken sammanlagt under dagen + mina kottar som var med lite då och då =)


Bland annat hade Caroline, som ganska nyligen blivit konsulent för Scrap it up, en demo för oss och visade en del av produkterna som dom säljer.
   Sitter o kollar i katalogen från Scrap it up (mina barn, jag och en fd kollega)



Jag fick ihop 2 kort och 2 LO´s under dagen:


       



Min yngsta var med en stund och gjorde ett fint kort till pappa:


 



En mycket trevlig dag på alla sätt och vis =)


//M

Ovido - Quiz & Flashcards